Thursday, November 26, 2009

mEsSaGe di hAri yAng mUliA

bersame kluarge tersayang??skrg kat mesir ar..


hari raye qurban menjelang tiba
cuti pon dah bermula..
nih 1st time aku beraye kat perantauan
prot nih da berkeroncong nk merase juadah2 ari raye..
tp yg pleknyer,,mse kat mlysie dulu,,mse rye xde plak prot aku berkeroncong sebegini rupe..
lauk pnye ar sedap depan mate,,tp makan mcm nk xnk jer..
biler org suro mkn,,xnk makan..
kononnyer malas nk makan..
skrg..
amek ko..
baru tau betape sedapnyer juadah2 ari raye..
tuh ar die..
kite xkan sedar nikmat yg kiter dpt tuh sehinggalah nikmat itu hilang dr kiter..
jd,,lupekanlah smua tuh..
da ade kat mesir da pon..
nk mrungut pon ape dpt?
taik aym pon lom tentu dpt lg..

air tangan mak..


1st time raye kat perantauan nih..
aku plan nk gi cairo..
jmpe member2 5th 5vers integomb kat sne..
then amek gmbr sesame,,post kat blog batch..
pergh..
terbaek wok!!

5th fivers =)~



di samping tuh mse cuti nih,,
aku nk troskan niat murni aku utk jogging pepagi..
utk mantain FIT..
tp ntah ar..
cume kene rajen n atasi sifat malas tuh ar..
huhu..

fitness first!!




then mse cuti nih pon aku nk pulun stdy..
struggle and sacrifice..
kene btolkan balik niat..
belajar krana Allah..
doa supaye dikuatkan ingatan..
dijauhi dr segala maksiat..
dan dikurniakan kejayaan dunia akhirat..
amin..

amalkan selalu..


last skali hamba Allah yg hina ini ingin memohon drpd antum smua and para fmly,,setangkai doa demi kejayaan ana ..dan insyaAllah doa hamba Allah ini juge akn sentiase mengiringi antum smua..


SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA

SALAM PERANTAUAN


wallahualam..

No comments: