Thursday, December 3, 2009

aDidAs fOreVer

impossible is nothing!









1st skali..

SLAMAT ARI RAYE AJI..

blom terlambat lg kot..
ntah ar..










malam smlm,,sedang aku sebok menelaah plajaran,,
tiber2 ehab dtg kat aku..
mase tuh jam menunjukkan dlm kol 6.30ptg..
die kate:

"rep,,nk men bola x mlm nih?"
"padang besar"
"bayar 20 genih"
"naim da booking padang"
"men 2 jam"
"kat stad gamaah"
"kol 7.30"

kalaulah stad gamaah sebegini rupa..


pergh..
aku dnga jemputan ehab tuh mmg excited giler ar..
sah2 ar aku kate nk maen..
xlame xmen doe..
psl bayaran plak,,
bg org yg suke berkire mcm aku nih,,
20 genih tuh mmg agk mahal ar..
tp biler aku pikir2 balik..
tetiber aku termonolog bersendirian:


"alah,,bayar je ar"
"bukan slalu bende nih"
"skali skala enjoy ape salah"
"si naim da bertungkus lumus deal ngn org arab nk sewa padang besar tuh"
"so menjadi tanggungjwb aku n member2 yg laen utk support die"

then,,
mase tgh2 nk bersiap tuh,,
ttiber ade informasi baru..
dikhabarkan kat kitorg smua..
kene byr 15 genih plak..
tp maen 1 jam jer..
hurm.. aku x kesah pon bende tuh..
klu smua enjoy,,
15 genih melayang pon xkesah pnye..
aku ok jer..

life is short,,make it sweet =D~


aku gerak gi stad gamaah nek teksi..
sampai lebey krg 7.40..
then..
tup tap tup tap..
tik tok tik tok..
problem tuh..
problem nih..
ade ar bincang2 sket ngn org arab..
then deal hrge..
bincang psl byrn..
akhirnyer, stat maen kol 8.30..

klu aku pakai baju arsenal nih,, smua org arab pgl aku fabregas..


mase maen tuh mmg syok..
rase nak mati pon ade gak..
ye ar en,,da lame x berlari2 nih..
mmg agk sempot ar..
x fit katekan..
tp nk wt cmner..
tahan je ar en..
tp siyes..
mmg best giler doe..
da lame aku xmen padang besar..
maen passing2..
through sane..
through sini..
lompat sane lompat sini..
gelak sane..
gelak sini..
aku bukan ape..
cume da lame giler xmen kat padang besar..
last skali men padang besar,,kat skolah dulu..
tuh pon mase f5 maen smpi bulan 5 jer..
then tros x jejak kaki kat padang..
ade jer kelas tetiap petang..
(luahan prasaan ar plak)


gambar buat gimik jer..

kitorg bbdk mara maen ngn bbdk medik mesir..
team mara lawan team medik mesir..
tp ade jer dak mara yg masuk team medik mesir..
sbb dak2 mara ramai sgt..
lps bertungkus lumus menghadapi 60 minit yg sgt mendebarkan..
maka tamatlah permainan..


mase tamat!!

keputusan die xpsti ar bape..
xkire sgt pon mase tgh maen tuh..
tp rsenyer 3-3 kot..
tp tuh xkesah ar..
yg penting aku score 1
and smua org enjoy..
xde yg sedih2 balik rumah..
last nk balik tuh,,
sempat ar jgk bergambar..
then naim blanje air kat smua org..

football unite us =D~


minum..penat doe..


balik rumah lbey krg kol 10.30,,tros bersihkan diri,,
then berbekalkan sekelumit tenaga yg ade dlm badan aku nih,,
aku pon sambong ar study stakat yg termampu..


"doakan aku supaye menjadi org yg berjaye dgn badan yg sihat ini..Aminn"


tuh je ar stakat nih,,saje nk share experience n kegembiraan..yg pasal tajuk adidas kt ats nih xde pape pon sbnrnyer..aku amek adidas tuh jdkan tajuk sbb aku suke design brand adidas tuh.."impossible is nothing" tuh tagline adidas..wallahualam





No comments: