Wednesday, October 14, 2009

di gaRisAn pErmUlaAn

apa itu kehidupan?


assalamualaikum smua,,alhamdulillah ar aku dpt jgk buat blog nih tnpa sbrg kecederaan yg menimpa diri aku nih,,cam ksian plak kat yati asek2 aku dok merengek nk bace blog die,,so aku buat ar aku pnye blog sndri bg org len bace plak,,bley kongsi2 citer n tukar2 idea,,bukankah itu sifat mahmudah? ceh,,cm bajet ar plak ek..

aku nih klu scare fizikalnyer xtau ar cmner nk describe,,tp makhluk Tuhan tuh smua same jer rsenyer,,klu scare dalamannyer,tuh korg kene describe sndri ar..spe yg da kenal aku tuh bley tau ar kot..sjauh mane kesohihannyer?? ah lu fikir ar sndri!!!

papehal kpd famly n kengkawan,,tolong support aku klu diri ni rebah dan terjatuh k,,tolong bg nasehat klu diri ni terleka,,smua skali ar,,sng cter tolong pape yg patot ar ek,,life makin lame makin mencabar..xde mase nk toleh kat mase silam sbb nih bukan mcm kartun doraemon yg bley sesuka ati nk naik mesin mase gi kat zaman silam,,sentiasalah berdoa sbb doa tuh senjata mukmin..wallahualam..

No comments: