Tuesday, January 7, 2014

New Boss


Maka hendak dipendekkan cerita, kepimpinan batch pun bertukar tangan. Nice working with all of you guys. Aku ingatkan "Team Medical Dragon" itu awesome, tapi rupa-rupanya "Team OB" (Organisasi Batch) ni lagilah awesome. Alhamdulillah. Susah, senang, kerja, makanan, semua kongsi sama-sama, hahahaha

______________________________________________

Ariff : Aku rase jawatan SR ni menjadikan aku seorang yg lebih organize dan tersusun. Sebelum ni pepagi sebelum gi kelas aku mesti tengok naruto. Paling kurang 2-3 episod boleh habis. And aku ingat lagi hari 1st aku jadi SR, tengah tgk naruto pepagi tetiber TKB dah call, dah ade task kene buat, 1 episode naruto pon pun x sempat habiskan haritu, panass je aku, hahahaha

_____________________________________________


Naza : Aku sebelum ni x pernah pegang ape2 jawatan, pastu tibe2 "pap" jadi ketua batch. Memula memang cuak, tapi banyak bende aku dapat belajar dari batch sendiri. Antara bende yang kite kene pegang bile kite duduk kat atas ni, kite kene mengaku salah kite, and kite kene ade prinsip.

____________________________________________

berada di atas, kadang-kadang kita lupa orang di bawah kita, maaf dipinta atas segalanya
________________________________________________



Mulai sekarang dah start kerja dengan OB baru, Boss baru,,we call him,,Burnnn, looking forward to build another great team, insyaAllah, semoga Allah permudahkan =)






No comments: